Avatar billede therkildsen Nybegynder
06. oktober 2009 - 19:30 Der er 1 kommentar

Formatering af iPod Touch

Hej

Jeg har en iPod Touch, hvorpå jeg har den nyeste firmware 3.1 fra iTunes. Jeg vil gerne have den helt clean, altså alt musik, oplysninger, og programmer slettet. Det eneste der skal være tilbage er den nyeste firmware. Jeg har nemlig betalt for version 3.0, og det vil jeg ikke igen. Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 15:49 #1
Hej Jeg har selv gjordt det samme massere af gange.
Du skal starte med at sætte Ipod'en til din computer.
Nu går du ind under din ipod og trykker "gendan"
Nu vil Itunes selv guide dig igennem hele forløbet. det er super enkelt:)

Håber svaret kunne bruges ellers skriver du bare :)