Avatar billede sputii Nybegynder
06. oktober 2009 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Skabelon eller Fra BUNDEN...

Er det klogt at jeg har programmeret fra bunden på mit site www.StunGame.dk og at jeg ikke har brugt nogen skabeloner.

Jeg har kun skrevet tingen fra bunden har ikke brugt noget som helst andet end dreamweaver og PSPad
Avatar billede mall Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:13 #1
Det er jo kun dig selv der kan svare på det spørgsmål?
Hvis du har opnået det du ville, så har det været klogt..
Har du prøvet at efterligne noget andet, og opnået et forkert resultat, så var det måske ikke så klogt..
Avatar billede sputii Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:15 #2
Ok.. så var det klogt for jeg har 100% selv lavet det
Avatar billede mall Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:34 #3
Efterfølgende kan man så diskuttere koden.. Hvis du havde brugt en skabelon havde den valideret..
Hvis du havde en større viden for (x)html/css, så ville den validere selvom du havde lavet det selv..

Dermed ikke sagt din side er dårlig.. Den kan sagtens fungere selvom W3's validator siger noget andet.. Men den er meget god at følge, for at åbn det samme resultat i alle browsere :)
Avatar billede olebole Juniormester
07. oktober 2009 - 20:00 #4
<ole>

Det er hinsides enhver tvivl en katastrofe af en kode, som stort set intet har med HTML at gøre (- og pyt med XHTML, som idag er en forældet standard)!

Koden er af en sådan beskaffenhed, at det må anses for en yderst uheldig browser-bug, at den overhovedet vises. Jeg ved godt, det ikke lyder pænt - men det er sandheden, renset for politisk korrekthed og hvide løgne  =)

Prøv at se kildekoden i din browser (View -> Source). Så kan du se, du har et utal af <html>, <head> og <body> tags. I et HTML må der højst være ét af hvert - og der skal til gengæld være en DTD.

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
07. oktober 2009 - 20:02 #5
PS: Hvis/når du inkluderer andre dokumenter i en side, må disse andre dokumenter ikke indeholde <html>, <head> og <body> tags - men kun de elementer, der skal bruges på det pågældende sted i koden  ;o)
Avatar billede trissebasse Nybegynder
08. oktober 2009 - 21:21 #6
... Til gengæld er der ingen tvivl om at der ikke er brugt skabelon ;-D