Avatar billede nephilim Nybegynder
12. oktober 2009 - 12:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm viser No signal

Hej Alle

Når computeren kører kommer der med regelmæssige pauser følgende besked op på skærmen "No Signal".
Det er skærmen som skriver beskeden, og efter en måske 30 sek. slukker og tænder skærmen og så går der måske et minut før det hele gentager sig. Computeren kører fint og skærmen viser også billedet mens "No Signal" er fremme.

Nogen som har en ide?

Spec:
Gfx: nVIDIA GeForce 9800 GT
Skærm: Acer AL24723W
Avatar billede nephilim Nybegynder
12. oktober 2009 - 13:02 #1
Undskyld skærmen er en Acer AL2423W
12. oktober 2009 - 19:33 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???

Du kunne ændre opløsningen til en nummer laverer... i første omgang...
og/eller
frekvensen
Avatar billede nephilim Nybegynder
12. oktober 2009 - 20:36 #3
Jeg har fundet en løsning om end en dårlig løsning...

Problemet er åbenbart kendt, der mangler en firmware opdatering i skærmen.

Løsning ud over at sende skærmen ind, er at tage den ud af stikkontakten, vente og så prøve igen....

Det virkede for mig og har kørt i ca. 7 timer nu...

go figure :-S

nupper selv point igen.