Avatar billede nph12 Nybegynder
13. oktober 2009 - 23:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg rigtigt i gang med Flash?

Hej
Hvordan kommer jeg rigtigt i gang med Flash? Kan I anbefale nogle gode tutorials eller bøger som viser og beskriver, hvad man kan lave i Flash og hvordan dette laves? Meget noget information om, hvordan man bygger et helt website op i Flash.
Avatar billede maqhem Nybegynder
13. oktober 2009 - 23:49 #1
Sjovt der kommer sådan et spørgsmål nu. Jeg er i gang nu med at skrive en længere artikel til her på eksperten om netop, hvordan man kommer i gang med Flash. Hvis du kan være lidt tålmodig (til måske omkring slutningen af ferien), skal jeg stikke dig et link til den.
Avatar billede nph12 Nybegynder
14. oktober 2009 - 00:32 #2
Lyder utrolig spændende:-)Jeg vil glæde mig til at læse din artikel, når du er blevet færdig med den.

Jeg synes generelt, at der mangler gode og omfattende tutorials om Flash/actionscripts og andre programmeringssprog.
Avatar billede maqhem Nybegynder
14. oktober 2009 - 00:48 #3
Ja, det kan være svært at finde lige dét, man har brug for. Men nu må vi se, hvad jeg kan få lavet :)
Avatar billede ehja Novice
14. oktober 2009 - 01:38 #4
Jeg sidder her med et Edb hæfte på ca. 100 sider fra IDG der hedder "Flash 5". Den er skrevet af Lars Grønvad og udgivet 2oo1. Jeg kom til at købe den ved en fejltagelse engang, men var ikke opmærksom på, at der skulle downloades et program som man skulle betale for, så det kom aldrig i brug.
Hæftet har betegnelsen "ISBN: 87-7843-433-5".
Er det ikke det du søger?
Avatar billede maqhem Nybegynder
14. oktober 2009 - 02:01 #5
Flash 5? Det er aaaalt for gammelt i forhold til, hvad vores mand søger. Flash hedder sig version 10 den dag i dag, og de arbejder på version 11. Vi skal være up to date her ;)
Avatar billede nph12 Nybegynder
14. oktober 2009 - 14:45 #6
Hvordan kommer jeg her og nu ordentlig igang med Flash? Kan I anbefale nogle gode tutorials eller bøger om emnet?
Avatar billede nph12 Nybegynder
17. oktober 2009 - 19:12 #7
Nogle bud???
Avatar billede nph12 Nybegynder
20. oktober 2009 - 10:09 #8
Lukker