Avatar billede octo Nybegynder
14. oktober 2009 - 16:42 Der er 3 kommentarer

Søger Mac OS X Leopard 10.5

Hej eksperter!?

Jeg har det problem at jeg har skaffet mig en ældre PowerMac G5 og en iBook G4, begge med Tiger OS X (10.4), men jeg ville gerne køre Leopard (10.5).

Mit problem ligger i at Leopard 10.5 ikke er til at opsnuse efter Snow Leopard (10.6) er blevet lanceret.
Da begge bruger den gamle PPC-arkitektur kan jeg ikke bruge Snow Leopard, men hvor kan jeg få fat i Leopard?

Jeg har hørt mig lidt omkring og hverken Apple, Humac, Eplehuset, Elgiganten, Fona eller Happii sælger det mere. De har fået oplyst fra Apple at deres restordre på Leopard er blevet annuleret og derfor ikke er til at bestille hjem mere.

Nogen der kender til et sted hvor man kan købe Leopard?? Måske en mindre virksomhed der har nogle licenser liggende jeg kan købe???

HJÆLP!
Avatar billede octo Nybegynder
15. oktober 2009 - 18:48 #1
Stadig ingen hjælp?

Ingen hjælp hos den IT-ansvarlige på mit job.
Avatar billede niedam Nybegynder
27. oktober 2009 - 14:37 #2
Hej, jeg har haft samme problem - men har det fået løst det dd.

og får nu tilsendt en Leopard X 10.5.6

Jonas Piechnik Mac Expert - Apple Store

piechnik_j@euro.apple.com

Apple Sales International

tlf.  80884523

hilsen

niedam
Avatar billede octo Nybegynder
28. oktober 2009 - 10:32 #3
Hvad skulle du så give for det?

Gætter på han ikke er dansker?

Du skal nok få alle mine point, lige så snart han har svaret!!

TAK!