Avatar billede popz Nybegynder
16. oktober 2009 - 14:11 Der er 4 kommentarer

MSI Bundkort

jeg er lidt på bar bund med sætte ledninger fast fra Kabinettede til Bundkortede så jeg kan tænde, og manuel hjælper mig ikke rigtig.. ved ikke lige hvordan de skal sidde :O

Ps det er et Msi K9A2 CF
Avatar billede killer_bee Nybegynder
16. oktober 2009 - 14:24 #1
få styr på dine andre spørgsmål først ... så kan det være nogen gider at hjælpe.
Avatar billede popz Nybegynder
16. oktober 2009 - 14:28 #2
bad ikke om et dumt svar. hyg dig
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 14:38 #3
dumt pjat ok

Point ude 1.550,00

det er nok det der menes og hvis du lover point til nogen og bare mener det er noget pjat så er din hjælp langt væk

så hyg dig
Avatar billede killer_bee Nybegynder
16. oktober 2009 - 14:40 #4
jeg hygger mig sku fint. syns bare du kunne respektere andres tid og  indsats og vende tilbage på de spørgsmål du stiller, og fordel point s på en fair vis. Det er jo ikke første gang du bare ignorerer folk ... seneste eksempel er vel her http://www.eksperten.dk/spm/888849