Avatar billede nikoh Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:02 Der er 6 kommentarer

Computer vil ikke starte.

Jeg har fået et seriøst problem med min stationære.
Når jeg starter den vil den ikke gå længere, end der hvor Windows loader. (Hvor den blå linie kører i bunden)
Jeg har en Windows XP Home Edition SP3. Det var på den da jeg fik den.
Ved ikke hvad jeg skal gøre, kan godt starte den i "fejlsikret tilstand" og gendanne en systemkonfiguration, hvor det virkede, men dagen efter når jeg starter den må jeg gøre det om.
Avatar billede fetmule Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:04 #1
Geninstallere XP.
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:06 #2
Hvis du har en XP-cd, så start pc'en op fra den og prøv at køre en "Repair", og se om det ikke løser problemet.
Avatar billede peet-49 Novice
17. oktober 2009 - 11:06 #3
Har du tjekket, at dato og tid passer i bios.
Avatar billede nikoh Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:07 #4
Ja, men jeg har lige fundet ud af, at den ikke vil starte fejlsikret tilstand, men i stedet for går i blå skærm.
Og en idiot som jeg er har jeg masser af data jeg ikke har backup på... HJÆÆÆÆLP
Avatar billede nikoh Nybegynder
17. oktober 2009 - 11:13 #5
Okay tak for det.
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2009 - 11:37 #6
hvad er stopkoden i bsod'en  ??