Avatar billede lb-brauner Juniormester
18. oktober 2009 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NY chip ????

Har en ældre PC med bundkort Asus P4C-800-E DeLuxe. Min maskine starter men når ikke længere end til at vise forsiden på bundkortet, kan ikke komme videre. Nægter adgang til opsætning etc.. En gang imellem kan jeg få den til at starte og så kører det hele normalt, meget mærkeligt. Er det måske chipen. har lige skiftet batteri.
18. oktober 2009 - 17:23 #1
Jeg kan godt forstå, at du som ny (? Oprettet22. marts 2004 kl. 21.53 ?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede lb-brauner Juniormester
18. oktober 2009 - 18:26 #2
Undskyld, jeg troede det med fejl var kategorien, nå men jeg prøver en anden kategori.
Avatar billede lb-brauner Juniormester
01. januar 2012 - 13:29 #3
Undskyld, jeg troede det med fejl var kategorien, nå men jeg prøver en anden kategori.