Avatar billede frosig Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:22 Der er 7 kommentarer

Problemer med Fullrate

Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med Fullrate i dag? Det virker som om min telefonforbindelse er helt død. Routerens lamper lyser slet ikke.
Avatar billede frosig Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:25 #1
Med lamper mener jeg kun WAN lamperne. Power og LAN lyser
Avatar billede verakso Nybegynder
18. oktober 2009 - 17:42 #2
Det er sikkert kun dig, i øvrigt, hvordan kan du være på Eksperten, hvis du ikke er på? ;)

Well, Fullrate har lagt noget om her i weekenden, fik i hvert fald en SMS i fredags om at jeg kunne regne med lidt udfald.

Men prøv lige at genstarte dit udstyr (hvis du ikke har prøvet det)

Du kan også prøve et hardreset, men så er det nok smartest lige have taget en backup af din konfiguration først....
Avatar billede Kluddermor Juniormester
18. oktober 2009 - 18:12 #3
Ingen problemer her.
Avatar billede frosig Nybegynder
18. oktober 2009 - 18:26 #4
Jeg har prøvet at slukke og tænde med jævne mellemrum uden held, så jeg må nok vente til i morgen :-/

Skrevet på min iPhone :-)
Avatar billede Kluddermor Juniormester
19. oktober 2009 - 13:44 #5
Ring til Fullrate. De plejer at have rigtig god og kompetent support. I hvert fald de gange jeg har haft brug for det. De kan sikkert kaste lys over hvad der er galt og om der er hul igennem til centralen.
Avatar billede jebo Novice
19. november 2009 - 22:15 #6
"Ring til Fullrate. De plejer at have rigtig god og kompetent support." - skriver kludemor.
Jeg ved ikke, hvordan du bærer dig ad med at få god support. Jeg oplever at kunne skrive mails til dem i en uendelighed - uden at modtage svar af nogen art. Hvis jeg efterfølgende ringer til dem, har de aldig modtaget mine mails - og så skal man i øvrigt vente i telefonen mellem 30 og 60 minutter før man kommer igennem til en supporter.
Tjah....hvordan går det til, når jeg benytter deres kontaktformular - og ingen andre af mine mailmodtagere mister deres mails ?
Konkret oplever jeg, at min forbindelse på 8 mbit/sek i download er faldet til mellem 1 og 3 (oftest max 1 mbit/sek) - men det er nok lige så svært at få kontakt til Fullrate som det er at vinde den store gevinst i Lotto.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
19. november 2009 - 23:18 #7
@jebo: Jeg har aldrig skulle vente mere end et par minutter når jeg har ringet. Og de har altid kunne løse mine problemer over tlf. Jeg har dog ikke den ønskede hastighed, men det er mine tlf.kabler på bygningen, der er dårlige. De sendte i øvrigt en tekniker uden beregning, der prøvede at optimere signalet så godt det var muligt, med de kabler der nu engang er.
Jeg har aldrig prøvet at sende mail til dem, så der kender jeg ikke deres responstid. Og det skal tilføjes at det er over 6 md siden at jeg sidst har haft brug for support. Så måske har de taget for mange kunder ind siden dengang.