Er der andre end mig, der ikke kan få forbindelse med Fullrate i dag? Det virker som om min telefonforbindelse er helt død. Routerens lamper lyser slet ikke.
Ring til Fullrate. De plejer at have rigtig god og kompetent support. I hvert fald de gange jeg har haft brug for det. De kan sikkert kaste lys over hvad der er galt og om der er hul igennem til centralen.
"Ring til Fullrate. De plejer at have rigtig god og kompetent support." - skriver kludemor. Jeg ved ikke, hvordan du bærer dig ad med at få god support. Jeg oplever at kunne skrive mails til dem i en uendelighed - uden at modtage svar af nogen art. Hvis jeg efterfølgende ringer til dem, har de aldig modtaget mine mails - og så skal man i øvrigt vente i telefonen mellem 30 og 60 minutter før man kommer igennem til en supporter. Tjah....hvordan går det til, når jeg benytter deres kontaktformular - og ingen andre af mine mailmodtagere mister deres mails ? Konkret oplever jeg, at min forbindelse på 8 mbit/sek i download er faldet til mellem 1 og 3 (oftest max 1 mbit/sek) - men det er nok lige så svært at få kontakt til Fullrate som det er at vinde den store gevinst i Lotto.
@jebo: Jeg har aldrig skulle vente mere end et par minutter når jeg har ringet. Og de har altid kunne løse mine problemer over tlf. Jeg har dog ikke den ønskede hastighed, men det er mine tlf.kabler på bygningen, der er dårlige. De sendte i øvrigt en tekniker uden beregning, der prøvede at optimere signalet så godt det var muligt, med de kabler der nu engang er. Jeg har aldrig prøvet at sende mail til dem, så der kender jeg ikke deres responstid. Og det skal tilføjes at det er over 6 md siden at jeg sidst har haft brug for support. Så måske har de taget for mange kunder ind siden dengang.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.
Følg dette spørgsmålOpretPreview
Flere spørgsmål fra Internetforbindelser kategorien