Avatar billede tmads Nybegynder
19. oktober 2009 - 13:29 Der er 2 kommentarer

bluetooth

Hej  Jeg har købt et håndfri sæt fra Pixmania til at sætte på solskærmen (det hedder supertooth).
Problemet med at købe på nettet er jo at man ikke får direkte demonstration i brugen og opsætning. Jeg har en brugervejledning men kan ikke regtigt tyde den.Jeg hart en samsung SGH-E73?.Er der nogen der kan hjælpe og kan man opsætte den til flere mobiler (min kones og min).
hilsen madst
Avatar billede mtastar Nybegynder
19. oktober 2009 - 13:57 #1
du aktivere bare bluetooth på mobil også trykker en enkelt gang på det håndfri-sæt ville jeg mene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2011 - 14:35 #2
Lukke?