Avatar billede super-mann Juniormester
21. oktober 2009 - 22:35 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

LG NAS N2B1

Hej

Jeg leder efter information omkring LG NAS N2B1. På LG's egen hjemmeside, kan man kun se 20 sek. film omkring hvad en NAS er, ikke om hvad produktet kan (ingen specifikationer) som jeg leder efter.

Kan se den kan nogle forskellige ting, herunder også FTP. Men nogle som kan finde en komplet liste, for jeg har snart opgivet trods google.dk er opfundet :-)

På forhånd tak..
Avatar billede systemnissen Nybegynder
23. oktober 2009 - 10:25 #2
Here you go: http://www.pixmania-pro.co.uk/uk/uk/771006/art/lg/nas-n2b1-network-hard-dri.html

Der står en del specs... Er du med i ATEA (det frie valg)?? :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. oktober 2009 - 15:40 #3
Hva, nissen, du har åbenbart ikke åbnet mit link, for det er det samme som det du angiver ! ?
Avatar billede super-mann Juniormester
23. oktober 2009 - 18:12 #4
dragonknight --> Takker for svaret, lige det jeg manglede, så jeg kunne se om den også understøttede HTTPS.
Avatar billede PCKnuden Nybegynder
23. oktober 2009 - 19:46 #5
Alternativt kan I kigge på LD's tyske side.

http://www.lge.com/de/it-produkte/nas-network-attached-storage/LG-N2R1-2TB.jsp

Der ligger alle informationerne fra producenten selv :o)

Det er jo også interessant, at lillebroderen har vundet en test hos CHIPonline.de

Jeg har selv haft et øje på den ifbm. ATEA's frit valg.

Jeg kan dog ikke finde ud af om DLNA funktionen understøtter undertekster. Jeg ved fx at Samsung nye LED tv ikke visr subs med Synology, men det virker med Samsungs egen PC applikation.
Avatar billede PCKnuden Nybegynder
23. oktober 2009 - 19:47 #6
Aaah - LG selvfølgelig - Dooooh !!! :o)
Avatar billede thomasjeppesen Nybegynder
29. oktober 2009 - 16:34 #7
Du kunne også se her...det er godt nok "storebror" men så vidt jeg kan se, er den næste helt ens...

http://www.lgcommercial.com/product/N4B1/
Avatar billede sbj1 Juniormester
31. oktober 2009 - 10:51 #8
Hvorfor gøre livet så besværligt, og henvise til specifikationer på udenlandske hjemmesider, når de kan serveres på et sølvfad på dansk?

Se blot her:

http://www.pixmania.com/dk/dk/3737403/art/lg/netvarksharddisk-nas-n2b1.html
Avatar billede systemnissen Nybegynder
04. november 2009 - 14:49 #9
dragonknight: Jeg undskylder... jeg kunne ikke få dit link til at virke og så ikke at det var pixmania du linkede til... beklager.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
10. december 2009 - 13:09 #10
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2010 - 22:27 #11
Er den brugervenlig?
For nu har jeg fået den tilbudt til 75 kr. x 26 mdr.

Kunne overveje at skifte min synology DS-207+ ud med denne..
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. februar 2010 - 08:17 #12
Den er forholdsvis brugervenlig, men lige umiddelbart tror jeg ikke den kan hoste webpages. Jeg har skrevet til support og spurgt, men ikke fået noget svar. Har ikke selv kunnet finde noget omkring dette på nettet.

Min wd tv live har ingen problemer med at finde den med hensyn til film. Min pc (kører windows 7) finder den hurtigt, så jeg kan flytte filer frem og tilbage. Itunes finder den hvis den er sat op som server.

Web interfacet er ok.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2010 - 16:32 #13
jeg har lidt svært ved at vurdere den mod min DS-207+

Den har hurtigere processor men færre RAM.

den har flere raid muligheder, men raid1 er rigeligt til mig