Avatar billede naestved Nybegynder
24. oktober 2009 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP computer der ikke vil starte

Hej super eksperter

Jeg sidder med en HP, som jeg ikke kan få liv i.

Når jeg tænder den kommer der lys i alle de knapper der skal lyse og så sker der ikke mere. Der kommer intet frem på skærmen og den forsøger heller ikke at læse fra hverken disk eller en cd, hvis jeg sætter en i.

Jeg har forsøgt at skifte ram til nogle jeg ved der virker uden ændring.

Der går et kort øjeblik så slukker den ned igen og forsøger en gangs til og sådan blir den ved.

Jeg har ikke strømforsyning i øjeblikket så jeg kan ikke prøve om den kan tænde op uden det i.

Er der nogle af jer der kan bidrage med lidt hjælp??  Jeg kan end ikke installere den forfra eller noget som helst.

På forhånd mange tak.

Ole
24. oktober 2009 - 20:11 #1
Skal vi gætte på en Bærbar ?

---

Set i anden tråd ->
Ta' batteriet UD i >30 minutter. Til igen og prøv igen ...
Avatar billede naestved Nybegynder
24. oktober 2009 - 20:58 #2
Ja det er en bærbar. Ked af jeg ikke fik skrevet
Avatar billede naestved Nybegynder
06. marts 2012 - 20:32 #3
ingen lkøsning