Avatar billede xited Praktikant
27. oktober 2009 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søges: Ultratransportabelt kabinet til gamer-computer.

Jeg har netop indkøbt et Micro-ATX bundkort (MSI X58M) + Core i7 processor.
Jeg bruger mit "gamle" GTX 280 grafikkort, og 6GB ram.

Det hele sidder i et kæmpe kabinet, som jeg efterhånden er træt af at slæbe rundt på, når jeg tager til et LAN.

Jeg har haft kig på GT3 ( http://gtrtechcorp.com ) - et fedt kabinet, men mit GFX kan desværre ikke klemmes ned i den.

Har du et godt forslag til et kabinet? (jeg er ikke videre imponeret over de små kabinetter til dette brug på eks. edbpriser.dk)

Jeg har også overvejet at købe GT3'eren, og finde et bedre grafikkort som er maks 24,13 cm langt. -- men det har jeg ikke lige penge til p.t.
Avatar billede katru Nybegynder
27. oktober 2009 - 22:19 #1
Hvor langt er dit nuværende grafikkort?
Avatar billede xited Praktikant
02. december 2009 - 17:25 #2
Undskyld det super sene svar - grafikkortet er 26,7cm.
Jeg har i mellemtiden bestilt en Thermaltake LANBOX - den sorte med håndtag.
Den er stor, men virker tiltalende alligevel.
Har du andre forslag, og vil du have point?