Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 17:42 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Kiss KMM-3010 Digital Modtager.

Hej eksperten.

Jeg står med en gammel tdc tv setop boks af mærket Kiss KMM-3010 og jeg ville lige høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med at finde ud af om man kan bruge den til noget sjovt inden jeg smider den ud :)

Her er der nogen billeder og info om boksen.
Download det her:
http://www.plunder.com/-download-0973fe4564.htm

Her er et par billeder og en beskrivelse af hvad den gør når man tender for den + Lidt mere om hvad jeg vil bruge den til hvis jeg får hjælp.
Download det her:
http://www.plunder.com/-download-b9600955c5.htm

Her er alle de filer som ligger på hdd'en.
Download det her:
http://www.plunder.com/-download-df85ba4af2.htm

Hvis spørgsmålet ikke er i den rigtige kategori så skriv det lige.
Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 18:11 #1
Tja, du kan jo kaste den ud fra fjerde sal og så gå ned på gaden og se hvad der skete. Eller gøre som ham her: http://www.youtube.com/watch?v=e0ID-XOHnLA
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 18:14 #2
Du kunne også støbe den ind i en Betonklods og tage patent på en tyverisikring :-)
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:16 #3
Kan man virkelig ikke lave et eller andet brugbart ud af den? O:
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:27 #4
Jeg ved at der ligger noget data på den lille sigma multi hd chip som sider i boksen, er det ikke muligt at få adgang til det på en eller anden måde?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 18:27 #5
Jo, du kan give den til en dreng på 10 år i julegave sammen med et skruetrækkersæt så han kan skille den ad.

Nej pjat! Der er vist ikke meget du kan bruge den til, andet end underholdning.
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:40 #6
Hmm, heller ikke hvis man endrer i printet på nogen måde?

Eller noget andet der bare er den mindste chance for?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 18:57 #7
Kom nu Mormor :-) Du kan fatte en lodekolbe og se det hele brænde af, måske du kan lave et lys-show :-)

EJ! Digitalteknik er ikke lige noget jeg *hoster* ud med. Måske du kan få glæde af strømforsyningen :-)

Og hit så med de points :-)
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 18:57 #8
LOL
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 18:58 #9
Her
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 19:57 #10
.
Avatar billede mormors-smykker Nybegynder
28. oktober 2009 - 19:58 #11
du får 100.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 21:30 #12
Ok, Har du spildt Cola ned i tastaturet? Jeg fik 50!