Avatar billede graspman Nybegynder
29. oktober 2009 - 11:29 Der er 1 løsning

Sende konfiguration til mobiltelefoner

Jeg søger efter et program der kan benyttes til at sende/push en konfiguration af e-mail (Mail For exchange) ud til Nokia telefoner.
På samme måde som teleselskaber kan sende en opsætning til mobilen med opsætning af WAB mv.

Jeg har en SMS  gateway.

Er der nogen der har kendskab til programmer eller måske en service (betalt) der kan benyttes.

Alle forslag er velkomne.
Avatar billede graspman Nybegynder
21. januar 2011 - 12:32 #1
lukkes