Avatar billede KHHP Juniormester
29. oktober 2009 - 11:36 Der er 1 løsning

PC alarm program

Hej
Jeg har det sidste stykke tid søgt og søgt efter et program som laver en høj lyd hvis der er nogen der fjerner udstyr fra min pc. F.eks. usb nøgler, oplader og mus. Eller hvis der er nogen der flytter på den. Dvs. en slags tyverialarm
Det skal passe til Windows Vista/7.
Ved at der findes et til Mac, men ved ikke om der findes noget der ligner.
På forhånd tak.
Avatar billede FrankPJensen Nybegynder
01. november 2009 - 22:51 #1
Hej
Prøv det her:
http://www.pcworld.dk/art/8851?page=1
En google søgning på laptop alarm giver flere hits. Nogle gratis og nogle til små penge.