Avatar billede yezper Nybegynder
29. oktober 2009 - 18:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Digital Signatur

Hej alle,

Jeg har hentet min digitale signatur ind i FF fra IE, men pludselig er signaturen ikke beskyttet af password.

Nogen som kan hjælpe med at få beskyttet min signatur igen?

/Jesper
Avatar billede lx2ba Novice
29. oktober 2009 - 18:34 #1
Kontakt dabID - tlf 80307050
Avatar billede lx2ba Novice
29. oktober 2009 - 18:34 #2
dabID = danID
Avatar billede double-g Juniormester
29. oktober 2009 - 21:07 #3
Når du vælger at lægge din Digitale Signatur i Firefox' eget keystore skal du være særlig opmærksom på, at Firefox kun kræver indtastning af hovedadgangskode første gang, du skal logge ind. Du skal derfor huske at lukke browseren så snart du færdig med at anvende signaturen

Du beskytter Firefox med hovedadgangskode under :

- funktioner - indstillinger - sikkerhed - benyt hovedadgangskode

http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/TDC_Digital_signatur
Avatar billede lx2ba Novice
29. oktober 2009 - 22:18 #4
Når jeg ser artiklen (linket ovenfor), så kan jeg ikke lade være med at tænke på, at nogen burde revidere den, idet det jo ikke længere er TDC, der driver den Digitale Signatur men danID!
Avatar billede double-g Juniormester
30. oktober 2009 - 11:53 #5
Tvivler på at der er nogen der vil bruge tid på at rette den artikel til lige nu, da danID allerede på nuværende tidspunkt skulle have rullet en hel ny Digital Signatur ud.

Hvor mange års udsættelse de så i ender med at få, det må tiden jo vise.
Avatar billede yezper Nybegynder
07. november 2009 - 18:27 #6
Hej double-g

Tak for hjælpen - det virkede. Smid et svar - så får du dine point :o)

/Jesper
Avatar billede double-g Juniormester
07. november 2009 - 19:57 #7
Jeg smider et svar :-)