Avatar billede peterbechm Novice
29. oktober 2009 - 20:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stationær pc kan ikke slumre eller gå i dvale med Windows 7

Hej
Pc'en når kun lige at lukke ned, så starter den op igen inden for få sek. på dvale. Ved slumre starter den op i samme sek. den lukker ned..
Har prøvet at have netværksstik ude og fjerne alle de flue ben der tillod ekstern hardware at kunne vække pc. Der har virket fint med XP.. Nogle forslag?
På forhånd tak. Peter
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. oktober 2009 - 21:21 #1
Prøv engen at gå i BIOS opsætning under Power menuen. Disable alle Power on funktioner der, og prøv igen.
Avatar billede peterbechm Novice
30. oktober 2009 - 17:13 #2
Har lige undersøgt det. De var alle disable i forvejen..
Avatar billede pezz Novice
06. november 2009 - 10:47 #3
Har samme problem, så der er 200 points + 60 point herfra hvis en person kan løse det.
Avatar billede peterbechm Novice
30. december 2009 - 23:04 #4
lukker