Avatar billede fbpeerj Nybegynder
01. november 2009 - 19:57 Der er 4 kommentarer

Monitorer hvor meget af båndbredden der bliver brugt.

Er der nogen der kan hjælpe med dete.
Jeg ønsker at måle vor meget af mit net der bliver benyttet.
Skal til at installerer nogle kameraløsninger, derfor ønsker jeg at vide hvor meget af nettet "båndbredden på LAN'et der benyttes - både før og efter.
Håber der er nogen der kan hjælpe
01. november 2009 - 20:03 #1
Jo da ...

... skal det være DYNAMISK GRAFISK eller som rene tal ?
Er der en 'server' imellem ?

---

Jeg vender måske tilbage hertil hvis du lige selv pænt vender tilbage til dine tidligerer spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fbpeerj
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede fbpeerj Nybegynder
01. november 2009 - 22:07 #2
rene tal ville fint kunne gøre det.
Der er ikke nogen server imellem jeg havde forstillet mig at man kunne installerer et program eller tilslutte en box direkte ind i en af vores switche og derfra få nogle tal over hvor meget vi belaster LAN'et.
Avatar billede fbpeerj Nybegynder
02. november 2009 - 19:20 #3
Det kan godt være jeg udtrykker mig lidt rodet, det jeg ønsker er blot at få oplyst hvor meget af LAN nettet jeg udnyter.
Avatar billede justrace Novice
12. december 2009 - 01:27 #4
Prøv at stikke hovedet forbi solarwinds.com, de har sikkert noget du kan bruge.