Avatar billede Tester1 Nybegynder
02. november 2009 - 20:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobil

Hej, sidder inde med en gammel mobiltelefon af stor affektionsværdi. Den kan godt tænde, men så snart pinkoden er indtastet og den viser fuldstrøm går den ud=(

Formoder det er et nedslidt batteri, problemet er bare de ikke laver den type batterier længere.

Hjælp
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2009 - 21:53 #1
Ikke noget en god lang tude/druktur ikke kan klare
- den "væk" på næste mandag : )
Avatar billede vejmand Juniormester
02. november 2009 - 21:54 #2
Hjælp, med hvad????

Hvis vi skal prøve og finde et batteri, vil det nok være en fordel, hvis du fortæller hvilken telefon, det drejer sig om.  :-)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
02. november 2009 - 22:26 #3
Hejsa

hvilken mobil er det du mangler batteri til

alle batterier kan skaffes også til de gamle og jeg ligger selv inde med en hel del til div mobiler og mærker

selv samler jeg på mobiler og har 149 stk at div mærker og den ælster er fra 1993 en motorola international 3200 som igen virker efter den firk et nyt batteri ,,,,,,,,, eller virker og virker det er så meget sagt da det er en NMT mobil men den kan lade og tænde men heller ikke mere da nmt nettet jo ikke virker længer
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2009 - 18:59 #4
Holddaop 149!

Pønser du på at åbne et museeum ?
Avatar billede Tester1 Nybegynder
13. november 2009 - 11:31 #5
Lukket for nu.
Avatar billede nfunlock Nybegynder
13. november 2009 - 12:59 #6
ja det gør jeg

det er min mening at jeg vil udstille alle mobilerne med tiden i min butik da jeg er selstendig med unlock og rep
Avatar billede nfunlock Nybegynder
13. november 2009 - 13:03 #7
fik du fundet et batteri til din gamle mobil eller har du bare opgivet siden du lukker tråden og afviser svar og tildeler dig selv de 60 pint ??????????