Avatar billede andersthingholm Nybegynder
07. november 2009 - 11:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjern CTRL+ALT+DEL skærm

Hej,

Da jeg installerede Windwos 7, var den første skærm jeg så den hvor jeg skulle indtaste adgangskode. Super.

Nu viser den første (uden at jeg ved hvorfor den er skiftet) skærm at jeg skal trykke på CTRL+ALT+DEL.

Når jeg gør det, kommer jeg til skærmen hvor adgangskode skal skrives.

Hvordan fjerner jeg CTRL+ALT+DEL skærmen?

VH

Anders
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 11:33 #1
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
07. november 2009 - 11:36 #2
Hej igen,

Jeg er ikke med. Kan du forklare nærmere?

VH

Anders
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 11:38 #3
Hej Anders.
Du skal bare følge de instruktioner, som artiklen fortæller.
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
07. november 2009 - 11:41 #4
Det kan da ikke være rigtigt at jeg skal installere et program for at løse dette problem?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 11:49 #5
Anders? Hvis du kigger længere nede, så er der en guide til, at kunne gøre det med cmd.
Men hvis du ikke er villig til, at få det løst, er du heller ikke interesseret i at få det løst.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
07. november 2009 - 11:50 #6
Lige en lille rettelse :0)

Anders? Hvis du kigger længere nede, så er der en guide til, at kunne gøre det med cmd.
Men hvis du ikke er villig til, at installere et program for at få det løst, er du heller ikke interesseret i at få det løst.
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2009 - 11:53 #7
Tjek lige om du evt har fået en bruger mere at vælge - nemlig ASP.Net
Hvis du har installeret Netframwork.net, så kan den oprette en brugermere i logon billedet.
Den kan du fjerne i / under brugerkonti / User accounts.

Ellers se her: (sidder ikke ved en Win7, men mener der er samme som vista)
http://www.mydigitallife.info/2007/03/24/automatic-login-or-logon-to-windows-vista-without-clicking/

F.eks XP
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48
Avatar billede haverslev Novice
07. november 2009 - 12:00 #8
Arhh, måske har jeg misforstået spørgsmålet :-)

Se her: (fjern flueben i Requires users to press osv....)
http://www.vistax64.com/tutorials/67728-secure-ctrl-alt-delete-logon.html
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2009 - 12:24 #9
http://wiki.ljackson.us/Control_Userpasswords2

det er den sammme også i windows 7

m.v.h
Avatar billede andersthingholm Nybegynder
08. november 2009 - 12:11 #10
haverslev - det var denne jeg var ude efter. Smider du et svar?

http://www.vistax64.com/tutorials/67728-secure-ctrl-alt-delete-logon.html
Avatar billede haverslev Novice
08. november 2009 - 18:43 #11
Kommer her :-)