Avatar billede Faromme Praktikant
07. november 2009 - 22:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows 7 på xp maskine.

Hej

Jeg har en maskine med xp installeret på D: og har en gammel xp installation på C: som jeg ikke tør at fjerne da jeg er bange for at min installation på D: ikke vil fungere. Er denne frygt berettiget?

Vil jeg kunne installere Windows 7 på C: UDEN Det går ud over min primære installation på D: som stadig skal fungere fuldt ud som hidtil.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2009 - 17:15 #1
Det burde ikke give problemer, men intet er sikkert. Du kan jo også lave en Ghost af dit C drev før du ændre noget.
Avatar billede Faromme Praktikant
12. maj 2010 - 23:00 #2
Har oprettet nyt spørgsmål.