Avatar billede vandrefuglen Juniormester
08. november 2009 - 16:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kill my sidebar!

Hej Experter,

hermed dagens spørgsmål ;-) Jeg har nu adskellige gange prøvet at få min nye laptop til at starte uden at windows sidebar starter samtidig. Jeg har været i properties og fjerne fluebenet, men det reagere den desværre ikke på...

Så hermed spørgsmålet: Hvordan "slår jeg den ihjel"?

På forhånd tak :)
Avatar billede HelpDeskOnline Nybegynder
08. november 2009 - 16:10 #1
Bruger du Windows 7 RC eller Windows Vista?

Er din version på engelsk eller dansk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. november 2009 - 16:16 #2
Hvorfor spørger du om det er en RC version af Windows 7???
Den fulde er jo ude ...

Du kan forhindre at den starter via msconfig.
Start - skriv msconfig i søgefeltet, gå i fanebladet start og vælg sidebar.exe. den er lidt svær at finde, så udvid linierne.
Således: http://i34.tinypic.com/i4hes9.jpg
Avatar billede HelpDeskOnline Nybegynder
08. november 2009 - 16:29 #3
Beklager det med Windows 7 RC. Havde helt glemt, at den fulde version var kommet på markedet.

Hvis din version af engelsk, kan du også gøre følgende:

Klik på: "Start" (Windows Ball)
Herfter: "Control Panel" og derefter: "Uninstall a program".

Ude i siden finder du så punktet: "Turn Windows features on or off". Klik på denne tekst og deaktiver Windows funktionerne. I dit tilfælde skal du deaktivere: "Windows Gadget Platform".

Beklager at nogle ord er skrevet på engelsk, men min egen version af Windows 7 er engelsk. Det skyldes at jeg bruger min firmacomputer lige nu.
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
08. november 2009 - 19:13 #4
Kører Vista Home Pre-. Ingen af overstående syntes at "findes"...?
Avatar billede vandrefuglen Juniormester
18. november 2011 - 12:36 #5
lukket