Avatar billede benner76 Nybegynder
09. november 2009 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows internet explorer

Jeg bruger Windows internet explorer men her den anden dag jeg skulle downloade nogle driver fik jeg et ekstra program med der hedder Mirar der kører under Windows internet explorer med popup blocker. Nu er det såden jeg ikke ønsker dette program men kan ikke fjerne det, er der nogle der ved hvordan jeg kan få det væk.. Gendanne til tidligere er ikke muligt og at fjerne det med tilføj eller fjern filer vil ikke lykkes, prøver jeg at højre klikke på bjælken under Windows internet explorer og fjerne flue benet kommer det bare igen...
Avatar billede Vandreren Novice
09. november 2009 - 20:46 #1
Avatar billede Blandy Praktikant
10. november 2009 - 08:59 #2
Kunne lade til at være ne virus der har sneget sig med ind. har det været en officiel hjemmeside du har hentet driver fra?

Tag at tjek din maskine for vira og malware.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 10:18 #3
Prøv at nulstille dine browser-indstillinger i Internet Explorer.
Under /Tools/ Internet options/ advanced er der en knap, der hedder noget med reset settings e.l.
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 10:19 #4
Ellers fjern IE helt via kontrol panelets 'tilføj/ fjern programmer/ tilføj/ fjern windows komponenter'. Og så læg den på igen efterfølgende når din computer er genstartet.

Du bør nok også scanne heftigt for malware i samme momentum...
Avatar billede benner76 Nybegynder
04. august 2010 - 00:34 #5
Kan ikke huske hvad det er sket vedr. denne.... med for at få denne tråd sluttet kan en af jer ikke smide et svar så i kan få jeres point.....
Avatar billede Vandreren Novice
11. august 2010 - 14:34 #6
Hej benner76

Godt at du har fået løst dit problem. Her er et svar fra mig. :)