Avatar billede a_s0meone Nybegynder
10. november 2009 - 22:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

touchpad på bærbar virker ikke helt

Jeg har et stort problem med min touchpad på min Medion bærbar.
Når jeg er i windows installationen, så virker den helt perfekt, men når jeg kommer ind i Windows, så er det som om den hele tiden højreklikker.
hvis jeg flytter musen inde i windows, så trækker den en "markeringsboks" og kommer frem med højrekliks menuen når jeg slipper touchpadden. Hvis jeg bare klikker på touchpaden eller på venstreklik, så højreklikker den også.
Jeg har installeret driveren fra medion, prøvet at afinstallere og geninstallere, samt kørt uden, og problemet er det samme.

Er der nogen der har en god ide? Eller skal jeg bare prøve at "smøre" den ind i kontaktspray?
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
10. november 2009 - 22:14 #1
Det opfører sig forresten helt anderledes hvis jeg så sætter en usb mus til, og højreklikker en enkelt gang, og så venstreklikker.
Så kan jeg bruge touchpaden og venstreklikke, men så virker højreklik så bare ikke.
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
05. maj 2010 - 09:37 #2
lukker da der ikke er kommet forslag