Avatar billede dueholm Praktikant
12. november 2009 - 12:48 Der er 1 løsning

Windows Media Player (WMP) sortering

Hej.

Er der nogen der ved hvordan man styrer sorteringen i WMP11?

Helt specifikt mener jeg når man i WMP klikker på:
[Musik]->[Bibliotek]->[Mappe]->[mappe_angivet_i_overvågning]

Her lister den alle mapperne - f.eks.:
A:
  Alphabeat
  Aqua
  The Ark

Her ville jeg så gerne have at [The Ark] kom til at ligge under 'T'.
Det samme gør sig gældende for [Den Store Åh Abe Boks] som kommer til at ligge under [S].

Jeg er med på hvad der sker ('The' og 'Den' er "fyldord" og ignoreres). Men hvordan ændrer jeg på det?

PFT for hjælpen.
Avatar billede dueholm Praktikant
18. august 2010 - 13:11 #1
*Lukkes*