Avatar billede moejensen Nybegynder
13. november 2009 - 15:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TDC Home Trio og MCE windows 7

Jeg har fået mulighed for at få TDC Home Trio, og der igennem IPTV. Pt har jeg yousee som jeg kører gennem mit media center med 2 analoge tunere. Det fungere helt fint, men jeg kan spare en del ved at skifte, men vil jo helst ikke af med mit Media center.

Derfor vil jeg høre om jeg kan kører tvsignalet gennem mit media center? den bedste løsning ville være hvis mit media center kunne hente tv-signalet fra mit netværk, så det kan se alle kanaler.

Er der nogen der har rodet med dette?
Avatar billede fuglen1 Novice
23. november 2009 - 09:12 #1
Det kan godt lade sig gøre at kører iptv på computeren.
du har så ikke noget at bruge dine tunere til.

Men om det kan lade sig gøre er en anden sag
der er noget om det i denne tråd på recordere
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41633&title=iptv-p-computeren

eller også skal du hente signalet fra boksen via s-video og mediacenter til at skifte kanal på boksen
du vil dog få et dårligere signal

Det nemmeste er dog stadig at beholde yousee
Avatar billede moejensen Nybegynder
15. december 2015 - 20:36 #2
lukkes