Avatar billede BrogetMenneske Nybegynder
15. november 2009 - 21:19 Der er 5 kommentarer

Viser jeg har webcam - selvom jeg intet har

Hejsa!

Jeg har et lille problem med min MSN-messenger.

Når andre chatter med mig, får de ved hjælp af et lille kamera-ikon beskeden, at jeg har et webcam tilsluttet - selvom jeg i virkeligheden ikke har noget sat til.

Jeg har engang haft et Logitech-webcam sat til, men jeg tog det som sagt ud af USB-indgangen igen. Kan det tænkes, at den ikke har registreret, at jeg har taget det ud?

Håber nogen kan hjælpe mig, for det er lidt irriterende, at folk tror man har et webcam, uden at man har et :)

På forhånd tusind tak!
Avatar billede Vandreren Novice
15. november 2009 - 21:36 #1
Hvis det er fordi messengeren kan "huske" dit webcam, så burde det være tilstrækkeligt at fjerne driverne i Enhedshåndtering, hvor dit webcam vil optræde som en skjult enhed.

Men jeg vil lige nævne, at TV-tuner kort tit fortolkes som webcams af messenger-programmer.
Avatar billede BrogetMenneske Nybegynder
15. november 2009 - 21:42 #2
Hvordan kan man komme ind i enhedshåndtering?
Avatar billede zyp Nybegynder
15. november 2009 - 21:47 #3
Start
Control Panel
system
Faneblad; hardware
Knap; Devicemanager
:)
Avatar billede BrogetMenneske Nybegynder
15. november 2009 - 21:51 #4
Hmmm.. Nogen ideer om, hvad jeg skal fjerne? Umiddelbart dukker Logitech-camet ikke op under nogen af menuerne...
Avatar billede DavidRommedahl Nybegynder
15. november 2009 - 22:11 #5
Jeg tror det nemmeste for dig ville være at re-installere msn. det skulle ihvertfald løse problemet.