Avatar billede shjorth Nybegynder
16. november 2009 - 01:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Javascript kyndig søges

Hejsa

Jeg skal opdatere min side med en javascript funktion.

I min database er der en liste over lande og byer.

Jeg har nu en drop down boks hvor man kan vælge en by, men da der efterhånden er ved at være så mange byer skal man kunne væge "land" -> "by". På samme måde som her på eksperten når man vælger kategori -> underkategori

Da det skal skrives i en lidt "anderledes" javascript form søger jeg her i job/opgaver. Jeg er naturligvis villig til at betale, så skriv gerne til mig.

Med Venlig Hilsen
Avatar billede shjorth Nybegynder
16. november 2009 - 01:19 #1
og det skal ikke laves i ajax ;)
Avatar billede Bergcph Nybegynder
16. november 2009 - 02:07 #2
hvad er adresse til din hjemmeside
16. november 2009 - 09:49 #3
Hvis du går ind på siden www.nav.no og vælger "Finn ledige jobber", downloader siden , så har du al den kode du kunne ønske dig.

hilsen

Kristian

(Lillehammer / Norge ).
Avatar billede intenz Novice
16. november 2009 - 11:24 #4
Jeg kan godt hjælpe dig med den, hvis du ikke har fundet nogen. Skriv til mig på mads@mogenshoj.dk
Avatar billede namic Nybegynder
16. november 2009 - 18:41 #5
Hejsa. Jeg har rigtig god erfaring inde for Javascript. Du kan kontakte mig på martint(at)namic.dk. (at) erstattes med @.