Avatar billede reginho Nybegynder
16. november 2009 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Hvordan sletter jeg FF fra registreringsdatabasen? (Fejl 21)

Hej

FF er blevet fejlinstalleret på en PC og nu kan jeg ikke installere den påny, eller afinstallere den. Jeg har derfor manuelt slettet filerne, men når jeg i Vista går ind i "fjern programmer" figurerer FF stadig listen. Derfor forestiller jeg mig at jeg skal have slettet FF fra registreringsdatabasen. Men jeg ved ikke hvilken mappe det er jeg skal finde/slette fra.

Enhver form for hjælp velkommen.

Regin
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
16. november 2009 - 14:13 #1
Hvad hvis du går ind i Fjern programmer, markerer Firefox (går jeg ud fra det er) og så trykker Fjern/rediger? Så skulle den gerne skrive at programmet tilsyneladende allerede er fjernet, og give dig mulighed for at fjerne det fra listen.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
16. november 2009 - 14:19 #2
De ligger under HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Uninstall

Find Mozilla Firefox entrien og slet den.
Avatar billede lx2ba Novice
16. november 2009 - 14:48 #3
Hvis jeg var dig ville jeg prøve:
Junk Files Cleaner
i programmet, som du kan downloade her:
http://www.revouninstaller.com
Jeg benytter et tilsvarende program "WinOptimizer" fra Ashampoo; men Revouninstaller er lige blevet annonceret i bladet "Komputer for alle", som er udkommet i dag.