Avatar billede Allan1010 Nybegynder
16. november 2009 - 21:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Enkel webshop..

Hej.

Jeg er igang med at stifte en ny webshop.

Jeg ønsker at forsiden skal være meget enkel. Enten med en mørk baggrund og så navnet på shoppen står i hvid skrift.

Shoppen vil jeg meget gerne i stil med http://www.the-v-store.com/home.aspx

I shoppen skal der være:

intern søgemaskine
betalingsmuligheder med stort set alle kort
lagerstyring
nyhedsbrev (tilmelding)

er der nogen af jer der kan lave noget lignende som samtidig er fremtidssikret?
Og hvad vil prisen være?

Med venlig hilsen

Allan
Avatar billede preppydude Nybegynder
16. november 2009 - 21:55 #1
Lagerstyring som i et system udover webshoppen? Altså et program. :) Eller?
Avatar billede Allan1010 Nybegynder
16. november 2009 - 22:04 #2
lagerstyringen er ikke så vigtig til at starte med men muligheden for at kunne integrere det senere hen skal være der. Om hvordan det så skal være det ved jeg ikke..

Kan det laves tror du?
Avatar billede namic Nybegynder
16. november 2009 - 22:10 #3
Hej Allan,

Det kan sagtens lade sig gøre. Der findes eksisterende webshop systemer, hvor der allerede er lagerstyring med. Her er to eksempler:

osCommerce
Magento

Du er meget velkommen til at kontakte mig på martint(AT)namic.dk. (AT) erstattes med @. Så finder jeg et godt tilbud frem til dig.

Med venlig hilsen,
Martin.
Avatar billede preppydude Nybegynder
16. november 2009 - 22:22 #4
Selvfølgelig kan det laves - ville bare lige høre af hensyn til pris. :)

Hvis du vil have integreret et allerede eksisterende shop system (fx osCommerce), synes jeg du skal kontakte Martin. Hvis du derimod vil have lavet dit helt eget er du velkommen til at kontakte mig.
Avatar billede Allan1010 Nybegynder
16. november 2009 - 22:28 #5
hvad er din mail for jeg vil gerne kunne lave en fra scratch.

Den skal være i stil med de førnævnte men hvad ville du kunne tilbyde os? Hvad koster det? :)

Vi vil nemlig ikke have et almindeligt kommercielt sted som ligner alle andre.. De skabeloner som ligger på nettet er alle kedelige.. Ved ikke om jeg vanskeliggør arbejdet for dig.. :)
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
17. november 2009 - 08:34 #6
Hvis du ønsker tilbud fra flere forskellige sådan at du kan sammenligne tilbudene og vælge det som passer bedste til din forretning så skal du være velkommen til at skriv på info[a]cheap-web.dk. Vi levere færdig web system i, som alle er bygget op fra bunden af i samme arbejde med kunden og kan også levere lagerstyring til dig hvis dette ønskes. Men skriv til mig.

info[a]cheap-web.dk
Avatar billede outsoft Nybegynder
17. november 2009 - 11:05 #7
Hej Allan!
Vi kan hjælpe dig!

Vi kan lave en kompelt shop til dig i magento.

Professionel webshop løsning
- Magento shop
- Eget domæne
- Unik templates/webdesign
- Hosting 1 år
- Betalingsgateway 1 år

TOTAL PRIS 10.000 DKK

Kontakt os på martin[snabel-a]outsoft.dk
http://www.outsoft.dk
Avatar billede ennovation Nybegynder
23. november 2009 - 14:51 #8
Hej Allan,

Nu hvor du snakker om lagerstyring skal du være sikker på at du vælger en løsning der kan udvikles videre på - søger du en løsning der skal køre sammen med C5 eller er det på et mere praktisk niveau hvor du kan holde styr på varerne?

Vi udvikler webshops der kører på CMS systemet Joomla, og bruger det kendte shop komponent VirtueMart.

Hvis du vil vide mere så klik forbi vores site.

MVH
ennovation
Avatar billede Jamesx Nybegynder
24. november 2009 - 15:48 #9
prisen er ca 6000 Dkr inkl hosting.

send en mail til mig på leo @ ewebdesign.dk
Avatar billede bomas Nybegynder
05. december 2009 - 05:54 #10
Hej

Du er velkommen til at kigge forbi:

www.bomas.dk

Tag en tur i demo shoppen.

bomas
Avatar billede mikaelch Novice
17. december 2009 - 22:39 #11
Jeg vil klart anbefalede www.aboutweb.dk  , de er både hurtige med at levere hjemmesider og billige og har brugt dem det sidste ½ år