Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:08 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Outlook

jeg har stofanet og prøver at sende mail fra outlook, men det virker !

Der er noget galt her, men hvad skal jeg egentlig skifte dem med ??

udgående: smtp.stofanet.dk
indgående: webmail.andersenit.dk
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:10 #1
*synes snart du skulle tage dig sammen og hjælpe andre så du kan tjene nogle point!*
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 15:13 #2
Hvad er problemet, hvis det virker????
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:16 #3
*G* prodic\'s got a point there ;o
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:23 #4
ups..men det virker ik *lol*
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:24 #5
tdaugaard > hjælpe andre, jeg hjælper folk når jeg kan hjælpe...
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:24 #6
ups..men det virker ik *lol*

=

ups..mener det virker ik *lol*
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 15:25 #7
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:27 #8
okay:> Jeg tænker mere på at du altid giver 0, 5 eller MAX 10 point .. det er snart ved at blive en MEGET dårlig vane!
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 15:27 #9
\"Når du opretter dig som bruger på Eksperten får du tildelt 300 point, som du med det samme kan bruge til at \"betale\" eksperterne for svar. Du bliver, når du stiller et spørgsmål, bedt om at angive hvor mange point et rigtigt svar er værd. Der er givet forslagene \"nemt\", \"medium\", og \"svær\" med henholdsvis 15, 30, og 60 point.\"

I følge det, så må dette spørgsmål være nemmere end nem.
Du har 80 point, så uddel dog i det mindste 15 eller 30. :-(
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:28 #10
Det må jo være extremt nemt det her så ;-)
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:30 #11
jeg skulle helst give 1 point for denne spg. den er sku nem !

det er kun det der skal skiftes !
udgående: smtp.stofanet.dk
indgående: webmail.andersenit.dk

jeg har stillet denne spg før, men jeg kan ik finde den i min oprettede spg..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:32 #12
okay:> Jamen hvis det er så nemt så kan du vel selv finde ud af det :-P
Avatar billede milo Nybegynder
15. juli 2001 - 15:33 #13
når du opretter et spørgamål er der et felt der hedder \"let\" = 15 points...ikke 1 point.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:34 #14
Sorry, men okay - du må være dummere end det er tilladt!
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:34 #15
tdaugaard > jeg var sikker på at i/du vil skrive \"hvis det er så nemt så kan du vel selv finde ud af det \"

milo > godmorgen !
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:35 #16
tdaugaard > som jeg ved er folk ligeglad med point !! men det ser det ik ud til !!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:36 #17
okay:> Naarj da .. hvad du kan finde ud af kan stå på bagsiden af 1/4 frimærke, så det ville jeg aldrig antage :P
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 15:37 #18
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:37 #19
okay:> *LOOOL* du har stadig ikke fattet en hylende fis af noget som helst, har du ?

Folk er _ikke_ ligeglade med point. At du giver 8 point viser bare et af følgende:

1) Du er for nærrig
2) Du sætter ikke pris på vores andres hjælp, selvom du konstant gerne vil have den.

Hvis der ingen point var, var der heller ikke over 25K brugere....
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:38 #20
Prodic > tak for hjælpen :o) troede jeg havde oprettet spg som \"Outlook\"
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:39 #21
prodic > hvad med et svar ?
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:39 #22
tdaugaard > nærrig ? det er jeg ik, men jeg giver point så meget som spg skal gives...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 15:41 #23
okay:> *host host* They don\'t come any cheaper than you ! Jeg giver op .. du er for fatsvag ...
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:43 #24
tdaugaard > det skulle du har gjordt fra starten !
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:43 #25
du tror selv...du forstår ALT !!
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 15:47 #26
nu gider prodic ik engang svar på mit spg !! **grr**
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 15:49 #27
Jeg svarer hermed!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:00 #28
okay:> *GG* Nej, det har jeg aldrig påstået. Men jeg _VED_ at på de områder her er jeg en del klogere end dig.
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:04 #29
ja det har du ret i, men der er <b>MANGE</b< områder som er bedre end dig til !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:05 #30
okay:> Bare det faktum at du lige prøvede at bruge HTML her .. siger vist en del ;o)
Men lad mig da høre .. hvilke områder mener du selv du er _MEGET_ bedre til end mig ? Du aner intet om hvad jeg kan ..
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 16:13 #31
Tak for point.

<b>fejlkode-retter</b> ;-)
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:13 #32
tdaugaard > Jeg programmerer i ASP/HTML,Visual Basic, lidt JavaScript, QuickBASIC Og PHP.
Jeg er delvis udvikler af og administrator på www.solutions2all.dk

nu tænker jeg ik på COMPUTER !!!

lad os sige >sport< ??
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:14 #33
så lidt prodic ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:15 #34
okay:> Sport siger mig intet ... og det er jeg da også fløjtende ligeglad med. Der er intet herinder der handler om sport, ej heller noget i \"min verden\" der handler om sport.
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:22 #35
tdaugaard > sport siger dig intet ?? hvad siger en pc for dig ? *g*

for dig:
http://www.sundhed.dk/servlet/testexercise
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:22 #36
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:24 #37
hvad siger en pc for dig ? *g* << tror nok der er noget forkert her, men du forstår hvad jeg mener :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:24 #38
okay:> Sport er noget ligegyldigt noget for mig ..
PC siger mig meget, men hvis ik du kan regne det ud ... så tror jeg nok du skal have dine skolepenge tilbage (skal du alligevel, men anyway :P)...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:26 #39
\"Du får sikkert rigeligt med motion i din hverdag.

Sandsynligheden for at udvikle kredsløbssygdomme, overvægt og sukkersyge er derfor lille. Men hvis du svarede ja til nogle af spørgsmålene, er der stadig noget at hente.\"

Jaaa .. good test hva ? Jeg får nada motion .. men det påstår den :o)
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:30 #40
man kan godt sidde på en pc i 3-4 timer om dagen, men ik 24 timer !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:34 #41
okay:> Wanna bet ? Det længste jeg har siddet foran en computer er ~44 timer or so ..
Vi lever kun een gang, og mens vi lever skal vi sku have det godt. Hvordan vi så definerer \"godt\" er vores eget problem. Jeg har valgt at leve som jeg gør og du har som du gør, og sårn er det.
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:47 #42
\"Vi lever kun een gang\" nu er jeg ik hvad du er \"religion\" til at tro på det !

Jeg har valgt at leve som jeg gør og du har som du gør \"Fint :o)\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:50 #43
okay:> Ateist her :-) Og jeg tror ikke på et liv efter døden, derfor skriver jeg sådan :-) Men det er ligemeget :-)
Avatar billede moviez Nybegynder
15. juli 2001 - 16:51 #44
hvad er ateist ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 16:53 #45
Af hvad jeg har forstået (og derfor jeg skriver det), en som ikke tror på nogen specifik religion. Jeg tror ikke på Gud eller at der er nogen \"højere\" magt.
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:56 #46
men der kommer en dag du vil tro på der er GUD !
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 16:56 #47
Ateisme er en religion der ikke tror på nogen specifik religion.
Hvordan det så selv kan være en religion og dermed ikke tro på sig selv - tja det må kaldes et forklaringsproblem.

Ikke at tro på noget Gud/Guder eller anden form for højere magt kaldes - Agnostist(staves nok anderledes).
Kort sagt tror de på, at det ikke er muligt for menneskeheden at afgøre om der findes guder eller ej.
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 16:59 #48
tak for hjælpen prodic...
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2001 - 17:02 #49
Tak for hjælpen med hvad...??
Det var såmænd ikke for at hjælpe, men for lige at forklare moviez hvad Ateisme er.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
15. juli 2001 - 17:06 #50
okay:> Nej, der kommer ALDRIG en dag hvor jeg tror på Gud. (og her sidder jeg og taler om noget som jeg ikke tror på eksisterer .. lidt en selvmodsigelse ..)
Avatar billede okay Nybegynder
15. juli 2001 - 17:06 #51
fordi jeg var hellere ik med på hvad ateist betyde ?