Avatar billede dunkz Nybegynder
17. november 2009 - 14:27 Der er 1 løsning

Tast tal i en fane og ændre tal i anden fane?

Hey Gutter..

Jeg har brug for lidt hjælp...

Jeg har et dokument, hvor jeg har en masse data, samt nogle forskellige faneblade, hvis det er det som de hedder i bunden.

Lad os kalde den ene fane for "HEJ" og den anden fane for "DAVS"..

Hvordan gør jeg så, hvis jeg retter et tal i celle I11 i fanen "HEJ" og  den så skal gange det med 12 og så rette det i cellen D5 i fanen "DAVS"..

Håber i forstår..

Mvh
Patrick
Avatar billede dunkz Nybegynder
17. november 2009 - 14:38 #1
LUKKER, da jeg har oprettet et nyt spørgsmål med korrekt betegnelse..

Undskyld for ulejligheden..

Mvh
Patrick