Avatar billede milandt Nybegynder
22. november 2009 - 19:43 Der er 1 kommentar

ISAPI filter på IIS7 på Windows 7

Hej eksperter,

Jeg har haft et website kørende på en Windows 2003 Server med IIS6 som kørte med et ISAPI filter (Ionics Isapi Rewrite Filter) fundet på CodePlex: http://www.codeplex.com/IIRF

Det har fungeret fint, men nu har jeg skiftet til Windows 7 og IIS7 på min udviklingsmaskine, og jeg kan ikke få ISAPI filteret til at virke her.

Jeg har registreret ISAPI filteret på websitet i IIS'en, men det ser ikke ud til at blive ramt. Jeg får 404 fejl på de requests som filteret bude håndtere.

Jeg har forsøgt med et andet ISAPI filter (ISAPI_Rewrite 3), bare for at se om det måske var det første der ikke var kompatibelt med IIS7. http://www.helicontech.com/isapi_rewrite/

Samme resultat. Ingen af de regler jeg sætter op slår igennem på min udvikligsmaskine. Hvad kan jeg gøre forkert eller have overset?

Mvh
Dennis
Avatar billede milandt Nybegynder
24. november 2009 - 18:50 #1
bump