Avatar billede vind Nybegynder
23. november 2009 - 17:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

To outlook-installationer

Hej alle.
Jeg er på jagt efter et svar, om det er muligt at have to outlook-installationer kørende på samme computer?
Jeg har en privat email+kalender, som allerede kører på outlook, og det vil jeg meget nødig undvære. Jeg vil dog også gerne have min arbejds email+kalender (exchange) til at køre via outlook, men helst ikke samme installation/start, da mine kalendere ellers bliver synkroniseret mm.

Er det muligt at dele det op? Evt. hente et andet program, der også kan køre exchange, så jeg har to seperate programmer til hver email+kalender?

Jeg håber, I forstår, hvad jeg mener - ellers uddyber jeg gerne!
Tak for hjælpen.

Bedste hilsner,
Andreas.
Avatar billede osdata Nybegynder
23. november 2009 - 17:29 #1
Man kan oprette flere profiler til Outlook.

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HA011471581033.aspx

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede vind Nybegynder
23. november 2009 - 18:18 #2
Smart! Det viste jeg ikke, men det virker.
Vil du lægge et svar?
/A.
Avatar billede osdata Nybegynder
23. november 2009 - 19:37 #3
.