Avatar billede wylle Nybegynder
23. november 2009 - 19:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Parpirkurv slettet

hej jeg kom til at slette min parpirkurv hvordan for jeg den frem igen

P.S jeg bruger vista
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2009 - 19:36 #1
1. Højreklik på skrivebordet og vælg Personlige indstillinger.
2. Vælg i venstre side punktet, Skift skrivebordsikoner.
3. Marker Papirkurv.
4. Klik på OK.
Avatar billede wylle Nybegynder
23. november 2009 - 19:40 #2
okay tak men vil du ikke have dine point
Avatar billede sirene52 Praktikant
23. november 2009 - 19:44 #3
I indstillinger for skrivebordsikoner kan du vise eller skjule papirkurven på skrivebordet. Søg evt. i hjælp (F1) på papirkurv. Så får du svaret og en vejledning.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2009 - 19:49 #4
Jo tak, hvis det virker.  :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
23. november 2009 - 21:25 #5
sirene52
Du skal ført ligge din kommentar som et svar, når du bliver anmoder derom.
Se og læs:  http://expfaq.dk/
Avatar billede mclemens Nybegynder
24. november 2009 - 14:15 #6
osigaard -> Kan du vise hvorhenne, det står, at man først skal ligge ens kommentar som et svar, når man bliver bedt om det ? Mig bekendt står det intet sted og har aldrig gjort ... men prøv evt. selv at se og læse: http://expfaq.dk/#deltag_i_spm ... !)

- At sirene52 opretter en kommentar som svar på en ting som vejmand i hans kommentar har svaret på kan have to årsager:

1) Indlæg #1 og #2 var postet i tidsrummet mellem sirene52's skrivning og postning af svaret på spørgsmålet.

2) Indlæg #1 og #2 var ikke synlige da sirene52 kom ind på tråden (har selv de sidste par dage set lignende situationer).
Avatar billede vejmand Juniormester
24. november 2009 - 14:53 #7
Det emne bliver ofte debateret, personligt sender jeg som "Svar" hvis jeg er ret sikker på det er løsningen, jeg kommer med.
Hvis jeg er i tvivl, sender jeg som regel en "Kommentar".
Men ingen regel uden undtagelser.  :-)

Fra Ekspertens faq:
Hvis du lige har løsningen på problemet, så laver du dit indlæg som et svar.

Hvis du skal have spørgsmålet uddybet, eller bare kommer med et muligt løsningsforslag laver du det som en kommentar.

http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-3

Og her er lidt om problematikken omkring "usynlige" indlæg:
http://www.eksperten.dk/spm/893460
Avatar billede sirene52 Praktikant
24. november 2009 - 21:47 #8
Jo, mclemens har ret - jeg havde ikke set svaret fra vejmand, da jeg svarede. Og jo, vejmand - jeg tænkte også, at jeg jo kendte svaret og derfor oprettede et svar med det samme. Det er vel så korrekt, men man kan jo ikke tage højde for at svarene krydser hinanden tidsmæssigt. Pointene betyder ikke så meget for mig, men ellers kan spørgeren vel dele dem mellem os?
Avatar billede sirene52 Praktikant
24. november 2009 - 21:49 #9
I øvrigt er vejmands svar jo lidt mere fyldestgørende, så han må hellere få pointene :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. november 2009 - 22:00 #10
Jeg kan se #8 og #9 her: http://idgnew1.eksperten.dk/spm/893667
Men ikke her: http://www.eksperten.dk/spm/893667

Det er ikke optimal, at Eksperten kører på 2 databaser.
Så vil det ofte ske, at vi kommer til at overlappe hinanden med forslag til løsning.
Vi må håbe at Eksperten får styr på det, så det ikke kommer til at fylde for meget i spørgsmålene.

PS: For min skyld kan vi godt dele pointene, du var jo i god tro.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. november 2009 - 22:02 #11
Efter jeg sendte mit sidste indlæg, kan jeg se alle indlæg på begge links...