Avatar billede sirene52 Praktikant
23. november 2009 - 19:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Foto på Sony TV Bravia KDL-32P3550 (USB-enhed)

Vil gerne vise foto på vores ny fladskærm. USB med jpg-filer (Canon EOS 450D) kopieret fra pc'en før de redigeres virker fint. Efter tilpasning af opløsning til skærmens og save for web and devices (jpg) i Photoshop CS3, kan filen ikke længere læses af TV'et.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
23. november 2009 - 20:07 #1
tjek om photoshop 3 har flere slags "gem som jpg filer"
Avatar billede JonasStreetfarm Nybegynder
23. november 2009 - 20:36 #2
er de gemt i samme format som før tilpasningen?
Avatar billede sirene52 Praktikant
23. november 2009 - 20:58 #3
Okay, så fandt jeg selv svaret. Ved at bruge "save as" jpg og ikke "save for web.." lykkedes det uden problemer at se billedet fra USB-enheden. Nu kan jeg lave billederne om til det helt rigtige format (1366x768pixels), så det passer til TV-skærmens format med et perfekt resultat.
Tak for kommentarerne.
Avatar billede JonasStreetfarm Nybegynder
24. november 2009 - 16:25 #4
Så skulle du godt nok have givet jonner40 sine point for hans svar istedet for dig selv
Avatar billede sirene52 Praktikant
24. november 2009 - 21:55 #5
Ja, det kan jeg godt se, men jeg havde nu fundet svaret i mellemtiden ved selv at checke om save as virkede, men så skulle jeg jo slet ikke have spurgt. Men måske kan andre bruge svaret til noget. Sorry. Send bare et svar, jonner40, hvis det altså kan lade sig gøre at give dig point? Det kender jeg ikke Eksperten godt nok til at vide.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
24. november 2009 - 22:12 #6
Springer over :o)