Avatar billede polle1992 Nybegynder
24. november 2009 - 11:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

byg selv pc

Jeg har leget med tanken om at bygge en computer selv.
Den skal bruges primært til at spille på, men da jeg ikke har specielt meget forstand på hvad der kan arbejde sammen og hvor store de ´forskellige enheder skal være. Jeg har tidlige samlet computere men det har været forskellige brugte dele jeg har samlet sammen.
Derfor vil jeg gerne spørge hvad i mener jeg skal lægge vægt på og muligvis nogle forslag til hvilke ting jeg skal købe. Mit budget er ca. 5000 og max 6500. De spil jeg vil spille er mest football Manager 2010 og og call of duty moder warfare.
Avatar billede schirakow Praktikant
24. november 2009 - 12:11 #1
Vi skal nok lige bruge lidt flere oplysninger... Er prisen incl. skærm, tastatur, mus etc. ?
Avatar billede polle1992 Nybegynder
24. november 2009 - 12:34 #2
Det skal ikke være med skærm, tastatur, mus eller software, det har jeg. Der skal være kabinet, processer, grafikkort, psu, og andre hardware dele.
Avatar billede polle1992 Nybegynder
25. november 2009 - 10:50 #3
luket
Avatar billede degeneek Praktikant
01. september 2019 - 11:45 #4