Avatar billede mickelp Nybegynder
24. november 2009 - 12:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hva betyder disse ikoner på bærbar?

Hejsa.

Jeg har det problem at min computer ikke gider starte, den viser istedet bare disse to ikoner www.upline.dk/ikon.jpg Har prøvet at tage batteriet på "bundkortet" ud men det hjalp ikke, fik tværtimod ødelagt holderen :P
Avatar billede mickelp Nybegynder
24. november 2009 - 12:56 #1
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2009 - 13:00 #2
Numlock og capslock
Avatar billede hmanback Nybegynder
24. november 2009 - 13:01 #3
De viser at din Caps Lock tast og din Num Lock tast er slået til.
Avatar billede mickelp Nybegynder
24. november 2009 - 13:08 #4
Weird. Hvorfor lyser de? Tastaturet er forresten slået fra da det er i stykker, så jeg bruger et eksternt
Avatar billede hmanback Nybegynder
24. november 2009 - 13:20 #5
Så har du måske slået Caps Lock og Num Lock til på dit eksterne tastatur. Prøv at trykke på Caps Lock, så skulle lyset gerne slukkes.
Avatar billede mickelp Nybegynder
24. november 2009 - 13:31 #6
ja, men problemet er jo at computeren slet ikke starter op ;) Den lyser bare i de to knapper.
Avatar billede hmanback Nybegynder
24. november 2009 - 13:52 #7
Så syntes jeg du skulle lukke spørgsmålet og stillet et nyt, præcist formuleret
Dit spørgsmål er, så vidt jeg kan læse, "Hva betyder disse ikoner på bærbar?"

Det har du fået svar på.

Hvis det handler om hvorfor din maskine ikke vil starte, bør du skrive dette klart og tydeligt.
Du bør så også oplyse mærke og model på din maskine samt hvilket operativ system du benytter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2009 - 16:37 #8
Enig.
Accepter svar og opret nyt spørgsmål om hvorfor den ikke vil starte.
Avatar billede Alba Camacho Praktikant
19. august 2019 - 19:57 #9
De viser at din Caps Lock tast og din Num Lock tast er slået til.  https://freeonlineporn.me/category/pornstar-directory-sites/