Avatar billede Stony1976 Nybegynder
30. november 2009 - 17:42 Der er 1 kommentar

Hjælp til hjemmeside

Hej alle eksperten-brugere

Jeg har netop oprettet mig som bruger i dette forum, da jeg og en kammerat synes vi har fået en rigtig god idè til en ny hjemmeside, der skal fungere som et nyt socialt netværks-forum. Det er lidt inspireret af Dating.dk, facebook og andre lignende socialnetværks-hjemmesider, hvor folk mødes på kryds og tværs. Men den adskiller sig naturligvis med sin helt egen profil, formål og målgruppe.

Men vi har desværre ikke selv kompetencerne til at opbygge en sådan hjemmeside, så derfor håber vi, at der i dette forum findes en dygtig og ikke alt for dyr programmør.

Den skal som udgangspunkt slet ikke ligne andre dating-hjemmesider, da den har et helt andet formål. Men Opbygningen af den må umiddelbart godt være inspireret af sådanne sider som:

  -dating.dk
  -netdating.dk
  -meetic.dk

Vi forventer, at du har stor erfaring med at lave hjemmesider og dermed kan beherske både html, php og samtidig er godt inde i grafik.

Skulle du være interesseret i at hjælpe os eller kender du nogen, der er skarpe til at opbygge hjemmesider med dette formål, så må du meget gerne kontakte os.
I første omgang er vi bare interesseret i at mødes til en løs snak om ideen og for at se, om der er en gensidig interesse og tro på at ideen er konkurrencedygtig på markedet.
Derefter fremsender vi en detaljeret layout-plan for alle hjemmesidens funktionaliteter.

I kan kontakte os på dette mobil-nr.: 22 61 47 83 eller skrive til mig på mic_stony@yahoo.dk.

Mvh. Michael

G2G-networks
Avatar billede rdc Nybegynder
27. september 2010 - 15:34 #1
Kontakt mig gerne på kontakt@dahii.dk. Du er velkommen til at referencer af tidligere opgaver på www.dahii.dk/referencer