Avatar billede spm Nybegynder
01. december 2009 - 01:14 Der er 3 kommentarer

Mærkelig fejl med harddisk.

hej,
Jeg opdagede at når jeg bootede så tjekkede den en partition for fejl, men den gik i et loop og kom ikke videre før end at jeg trykkede på escape knappen.
Da jeg kom ind i på min desktop (Ubntu 9.10) opdagede jeg pludselig at jeg havde mulighed for at mounte en ny disk på 107MB.
Dette gjorde jeg, og jeg så derpå forskellige filer fra forkellige steder på min harddisk.
Via mappen /media/ kan jeg se at den nye disk hedder:
375356ef-f969-45a4-897d-c78b5a26c944 - jeg antager at det er en blok på selve harddisken.
Nogen bud på hvad jeg gør??
Mvh
Søren
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2009 - 08:04 #1
du har gamle spørgsmål hængende i systemet der ikke er lukket i hvert fald et fra 2005

570 ude

m.v.h
Avatar billede spm Nybegynder
01. december 2009 - 19:57 #2
Er på sagen...(ja, sjusk. sorry)

Men nogen bud på selve harddiskfejlen?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2009 - 07:39 #3
ja sjusk skriver du men dem er der altså mange af - nærlæs lige reglerne herinde

når det er bragt i orden kan du vende tilbage

http://www.eksperten.dk/faq