Avatar billede blees_jelling Nybegynder
01. december 2009 - 22:49 Der er 4 kommentarer

Adresser eksport Outlook til Gmail men navnfeltet mangler og står hulter til bulter!

Jeg har fint eksporteret 853 adresser fra Outlook 2007 - til en csv fil.
Npår jeg vil have et ind i Gmail - importere, hedder ale kontakter "unavngiven person" - og det er selv om  jeg har forbundet felter - dvs. anvendt standard forbindelse, fordi alle felter ser  meget rigtigt ud.

Er der andre der har prøvet det?
Løsnings ideer=

På forhånd tak
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2009 - 23:15 #1
Avatar billede blees_jelling Nybegynder
02. december 2009 - 00:26 #2
Tak, 220661
Jeg kan se at den vil gerne ind og få fat på min mail konto  - men udbyderen  lukker åbenbart af for den mulighed. Den får ikke adgang. Den burde da også kunne nøjes med at tage det fra den csv fil  - mne den bytter bare rundt på alle felter!
En for tidlig release? måske?

Vi prøver videre.
MVH
B
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 12:18 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
08. december 2009 - 17:00 #4
Har du fået styr på det?