Avatar billede Slettet bruger
02. december 2009 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Websider skrumper

Hej Eksperter

Har et lidt underligt problem. Det er opstået næsten samtidigt på to af hinanden uafhængige computere (Win XP). Problemet består i at IE8 godt nok godt kan vise en given webside, men når jeg benytter mig af de links der er på siden, navigerer frem og tilbage, og hvad man nu ellers gør, så begynder den synlige del af websiderne at skrumpe. Det starter som en hvid stribe in bunden af billedet. Den bliver så bredere og bredere hver gang jeg "gør et eller andet". Til sidst er der kun en smal stribe tilbage. Hvis jeg så minimerer browseren en smule, ser alt normalt ud igen.

Nogen forslag?
Avatar billede PseudoFrag Nybegynder
02. december 2009 - 20:57 #1
Jeg vil anbefale en anden browser, eksempelvis Opera, Google Chrome eller Firefox. Dette hjælper dog ikke på problemmet hvis du insisterer på at bruge IE.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2009 - 21:10 #2
Her er flere løsningsforslag: http://www.eksperten.dk/spm/888309
02. december 2009 - 21:26 #3
lyder som Google toolbar problem http://www.eksperten.dk/spm/886564#reply_7457409
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. december 2009 - 21:28 #4
#3 kom mig i forkøbet - det er google toolbar problem, afinstaller google-toolbar og så funker det.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. december 2009 - 21:36 #5
Som der også står i mit link, så mon ikke det er på plads nu.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 17:49 #6
Tak for input. Jeg har ikke mulighed for at efterprøve jeres forslag i den nærmeste fremtid. Så karise_larry, smid et svar, og jeg deler de 30 point mellem jer.
03. december 2009 - 19:45 #7
Ping...
(Deles mellem FLERE!!!)