Avatar billede herring Nybegynder
02. december 2009 - 22:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Forsvunden grafik processor

Kort version. Lenovo T400 med ATI Mobility Randeon HD3470. ATI'en er forsvundet, hvilket giver nogle problemer. Hvordan får jeg den frem igen?

Havde en ekspert(troede jeg-han tog i hvert fald penge for det) til at rode med den, da jeg havde problemer med at jeg hele tiden røg af mit netværk/internet.

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. december 2009 - 23:06 #1
Kan du komme det lidt nærmere?

Hvis højre klikker på denne computer, vælger egenskaber og så enhedshåndtering kan du så finde den derinde under skærmkort? Alternativ har du nogle ukendte enheder, eller noget der hedder standard-vga kort?
Avatar billede herring Nybegynder
03. december 2009 - 09:11 #2
Under enhedshåndtering er der standarg-vga kort.
Avatar billede mini-me Nybegynder
03. december 2009 - 09:17 #3
Jeg vil nok slette dette kort, hente disse drivere.:

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/product.do?template=%2Fproductselection%2Flandingpages%2FdownloadsDriversLandingPage.vm&sitestyle=lenovo&validate=false

Vælg din model download ATI driverne - og installer disse.
Avatar billede herring Nybegynder
03. december 2009 - 09:24 #4
Jeg har 2 umiddelbare problemer. Det største er at jeg ikke kan bruge min eksterne skærm (Fujitsu Siemens) og et lille problem når jeg vil lægge kabale så siger den følgende: Hardwareaccelerationen er enten deaktiveret, eller den understøttes ikke af skærmkortdriveren, hvilket kan være med til at nedsætte afviklingen af spillet. Kontroller, at den nyeste skærmkortdriver er installeret, og at hardwareacceleration er aktiveret.
Avatar billede mini-me Nybegynder
03. december 2009 - 09:27 #5
Det er fordi standard vga-kort ikke kan opfylde de krav. Så du skal bare have hentet de rigtige drivere.
Avatar billede herring Nybegynder
03. december 2009 - 19:36 #6
Jeg laver en fuldstændig recovery og ser om det hjælper. Ellers tak for dine indlæg. :-)
Avatar billede herring Nybegynder
07. februar 2015 - 13:42 #7
Afsluttet