Avatar billede soulmonk Nybegynder
03. december 2009 - 01:24 Der er 1 kommentar

Ødelagt skærm i min macbook

Hej. Jeg har en sort macbook 13.3" fra 2006-07.
Uheldet har været ude, og skærmen er nu i stykker. Den booter op som den skal, men billedet ligner et stykke abstrakt kunst over det meste af skærmen.
Jeg har hooket den op til en ekstern monitor, som viser det, den skal. Så jeg antager at selv lcd-skærmen er problemet.
Humac har set på det og vil have over 7000 for at lave det, hvilket jo er helt i skoven.
Så mit spørgsmål er: Hvor kan jeg få en billig skærm, jeg kan sætte i min gamle macbook? Nogle af mine venner har talt om ebay, men det kan godt komme til at koste, hvis der kommer told på.
Tak på forhånd!
Avatar billede mini-me Nybegynder
03. december 2009 - 09:33 #1
Du kunne prøve at høre dem ad her:

http://shop.notebookonline.dk/

De har til apple 15.4" i al fald, og det koster ikke en formue.