Avatar billede intelligentle Nybegynder
03. december 2009 - 09:57 Der er 1 kommentar

Cisco WRSV4400N

Jeg skal have adgang til et lokalt netværk placeret i mit firma, via en VPN-router.

Cisco routeren WRSV4400N er sat rigtigt op, med brugerprofiler og det hele og jeg kan pinge den ude fra og jeg kan komme til login, via Ciscos egen applikation QuickVPN. Der sker bare det at Windows (Vista SP2) kommer med denne fejl konsekvent, hver gang jeg forsøger at logge på:

"WGET.EXE er holdt op med at fungere
Et problem var skyld i, at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning"

Hvad er det der wget.exe, der tilsyneladende går kold, når jeg forsøger at bruge Cisco-applikationen?

HJÆLP
Avatar billede intelligentle Nybegynder
03. december 2009 - 09:59 #1
Routeren hedder ikke WRSV4400N men WRVS4400N!