Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 21:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Security virus alert

Jeg får en pop-up besked hvert andet minut om at der skulle være den ene efter den anden WORM-virus m.v.
Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 21:29 #1
Her er logfilen fra HiJackThis:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\ThpSrv.exe
C:\WINDOWS\SkyTel.EXE
C:\WINDOWS\system32\00THotkey.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\thpsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\TFNF5.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\Wireless Hotkey\TosHKCW.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\WINDOWS\system32\TPSBattM.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\DOCUME~1\TJRNEH~1\LOKALE~1\Temp\richtx64.exe
C:\DOCUME~1\TJRNEH~1\LOKALE~1\Temp\wscsvc32.exe
c:\programmer\avira\antivir desktop\avcenter.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avscan.exe
C:\Programmer\Enigma Software Group\SpyHunter\SpyHunter3.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\940HAC0A\HiJackThis[1].exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [00THotkey] C:\WINDOWS\system32\00THotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [000StTHK] 000StTHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSODDCtl] TPSODDCtl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ThpSrv] thpsrv /logon
O4 - HKLM\..\Run: [TFNF5] TFNF5.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TouchED] C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TOSDCR] TOSDCR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TosHKCW.exe] "C:\Programmer\TOSHIBA\Wireless Hotkey\TosHKCW.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DLA] C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [CFSServ.exe] CFSServ.exe -NoClient
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [MSConfig] C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCtr\Binaries\MSConfig.exe /auto
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKCU\..\Run: [richtx64.exe] C:\DOCUME~1\TJRNEH~1\LOKALE~1\Temp\richtx64.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Ladbrokes Poker - {C2A80015-C447-4dc4-82DD-AED83D6ED57E} - C:\Microgaming\Poker\ladbrokesMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {2D8ED06D-3C30-438B-96AE-4D110FDC1FB8} (ActiveScan 2.0 Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/cabs/as2stubie.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1237466729875
O16 - DPF: {BDBDE413-7B1C-4C68-A8FF-C5B2B4090876} (F-Secure Online Scanner 3.3) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://flashpoker.ladbrokes.com/ladbrokes/FlashAX.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: TOSHIBA Harddiskbeskyttelse (Thpsrv) - TOSHIBA Corporation - C:\WINDOWS\system32\ThpSrv.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Programmer\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe

--
End of file - 10365 bytes
04. december 2009 - 21:41 #2
Du får lige 'talen' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2009 - 22:24 #3
Jeg får en pop-up besked hvert andet minut om at der skulle være den ene efter den anden WORM-virus m.v.

Ja - hvilke er der tale om???
Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 22:32 #4
Den sidste den alarmerede om var: Win32.Gpcode.ak, og så kom der lige en besked mere: Net-Worm. Win 32.Mytob.t

Men mit problem er beskrevet her: http://dk.pcthreat.com/parasitebyid-8552dk.html

Pc´en forsøger konstant at installere Anti Malware, altså ikke den version som jeg er blevet anbefalet i et tidligere link i denne tråd.
Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 22:52 #5
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\antimalware (Rogue.AntiMalware) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Mapper:
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Log (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Registry Backups (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\richtx64.exe (Rogue.Installer) -> Delete on reboot.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac27b6.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac2f67.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac3979.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac3e26.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac51cd.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac648a.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac8d9b.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac9396.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\uac9b66.tmp (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\Installer.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Lokale indstillinger\Temp\wscsvc32.exe (Trojan.FakeAlert) -> Delete on reboot.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP309\A0080602.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP309\A0080612.dll (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP309\A0080613.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP310\A0080627.dll (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP310\A0080628.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP311\A0080638.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP313\A0080639.dll (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP313\A0080640.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP313\A0081110.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP315\A0081111.dll (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\System Volume Information\_restore{07912A81-DA03-427C-BAE5-0D6BA1798DF8}\RP315\A0081112.exe (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Log\2008 Aug 22 - 09_59_49 AM_671.log (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Log\2008 Aug 22 - 09_59_52 AM_421.log (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Log\2008 Aug 22 - 09_59_52 AM_859.log (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Log\2008 Aug 22 - 10_06_38 AM_625.log (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings\CustomScan.stg (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings\IgnoreList.stg (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings\ScanInfo.stg (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings\SelectedFolders.stg (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\Tjørnehuset\Application Data\EvidenceEraser\Settings\Settings.stg (Rogue.EvidenceEraser) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\nudetube.com.lnk (Rogue.Link) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\pornotube.com.lnk (Rogue.Link) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord\youporn.com.lnk (Rogue.Link) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\0535251103110107106.xry (KoobFace.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\010112010146120114.fx (Worm.KoobFace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\01011201014650120.fx (Worm.KoobFace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\0101120101465653.fx (Worm.KoobFace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\WINDOWS\prxid93ps.dat (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Programmer\AntiMalware\Uninstall.exe (Rogue.AntiMalware) -> Quarantined and deleted successfully.

_________________________________________________________________

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\ThpSrv.exe
C:\Programmer\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe
C:\WINDOWS\SkyTel.EXE
C:\WINDOWS\system32\00THotkey.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\Programmer\Apoint2K\Apntex.exe
C:\WINDOWS\system32\thpsrv.exe
C:\WINDOWS\system32\TFNF5.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
C:\WINDOWS\system32\igfxext.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\Wireless Hotkey\TosHKCW.exe
C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\system32\TPSBattM.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSServ.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe
C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\Dot1XCfg.exe
C:\Programmer\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SkyTel] SkyTel.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [00THotkey] C:\WINDOWS\system32\00THotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [000StTHK] 000StTHK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Programmer\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxtray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxhkcmd] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [igfxpers] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSMain] TPSMain.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPSODDCtl] TPSODDCtl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ThpSrv] thpsrv /logon
O4 - HKLM\..\Run: [TFNF5] TFNF5.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSHIBA-zoomfunktion\SmoothView.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TouchED] C:\Programmer\TOSHIBA\TouchED\TouchED.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TOSDCR] TOSDCR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TosHKCW.exe] "C:\Programmer\TOSHIBA\Wireless Hotkey\TosHKCW.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DLA] C:\WINDOWS\System32\DLA\DLACTRLW.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Programmer\Intel\Wireless\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\ifrmewrk.exe" /tf Intel PROSet/Wireless
O4 - HKLM\..\Run: [CFSServ.exe] CFSServ.exe -NoClient
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] C:\Programmer\TOSHIBA\TOSCDSPD\toscdspd.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Programmer\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Programmer\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O16 - DPF: {0CCA191D-13A6-4E29-B746-314DEE697D83} (Facebook Photo Uploader 5 Control) - http://upload.facebook.com/controls/2008.10.10_v5.5.8/FacebookPhotoUploader5.cab
O16 - DPF: {2D8ED06D-3C30-438B-96AE-4D110FDC1FB8} (ActiveScan 2.0 Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/cabs/as2stubie.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1237466729875
O16 - DPF: {BDBDE413-7B1C-4C68-A8FF-C5B2B4090876} (F-Secure Online Scanner 3.3) - http://support.f-secure.com/ols/fscax.cab
O16 - DPF: {D216644A-C6DB-49D9-BBCF-D38FE7991BF2} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/tdccsp-0506.exe
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8089245-3211-40F6-819B-9E5E92CD61A2} (FlashXControl Object) - https://flashpoker.ladbrokes.com/ladbrokes/FlashAX.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Programmer\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ConfigFree Service (CFSvcs) - TOSHIBA CORPORATION - C:\Programmer\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Programmer\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 4.0 - Nero AG - C:\Programmer\Fælles filer\Nero\Nero BackItUp 4\NBService.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Service (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: TOSHIBA Harddiskbeskyttelse (Thpsrv) - TOSHIBA Corporation - C:\WINDOWS\system32\ThpSrv.exe
O23 - Service: TomTomHOMEService - TomTom - C:\Programmer\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe

--
End of file - 9671 bytes
Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 22:52 #6
Nu ser det ud til at mit problem er løst:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2009 - 23:09 #7
Hvor er resten af malwarebytes loggen?
Avatar billede krofar Nybegynder
04. december 2009 - 23:14 #8
Den var ikke længere
Avatar billede f-arn Guru
04. december 2009 - 23:39 #9
Toppen mangler-->
Start Malwarebytes, klik på fanen "logfiler" åbn loggen og send teksten herind.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
07. december 2009 - 10:25 #10
Googlede og fandt dette indlæg
"
hey guys. just had this stupid parasit on my pc. i solved this problem this way Cool
- opend taskmanager
- looked for security central. exe
- klicked on it pressed delete and enter ( all that very fast befor security central could close taskmanager)

try a few times. you should be able to do that faster than the programm can block taskmanager.

after that just delete file in c: ore where ever ( i searched for security central and deleted everithing with this name)

have fun kicking it´s stupid ass. Mad
"
Fulgte vejledningen og nu virker det.
02. januar 2010 - 22:39 #11
(Hvad endte denne med ?)
30. juni 2010 - 10:51 #12
(Hvad endte denne med ?) [2]
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2011 - 15:16 #13
krofar>
Hvad med at skifte internet udbyder?
Dine mails er jo laaaaang tid om at komme frem...