Avatar billede Wezio Juniormester
07. december 2009 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uheld med MS Word

Jeg søger desperat gode råd vedr. Microsoft Word...

Min kæreste er kommet til at gemme et andet dokument oven i den word-fil hendes opgave lå i.... :-(

Autogem var ikke slået til. Kan jeg på nogen måde gendanne??

Det er Word 2008 på Mac Os Leopard.

Hjælp!!!
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:26 #1
Kan dette måske hjælpe?
De bruger navnet "Sikkerhedskopi" her, skal ikke kunne sige om det er det samme som autosave?

http://support.microsoft.com/kb/827099/da
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:29 #2
Læste også lige et andet indlæg på engelsk:
We got it back!

Well, mostly, anyway. What we did was basically combine gramcracker and nickerbocker's points together. The actual book file itself was useless, and there weren't any relevant temporary file still on disk. BUT --- there were were two relevant temporary files that had been deleted. We undeleted those using FreeUndelete that my dad installed onto a USB drive from his computer. One of them contained about the last two-thirds of the book as of August 30, and my neighbor says that that the first third probably hasn't changed much since the April 30th version.

So, my parents and she are going to stitch the back and the temp file together, and all will be well. Yay!

Fundet her: http://ask.metafilter.com/45828/Can-we-recover-a-savedover-Word-file
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:30 #3
Her var det program de brugte(Freeundelete)
http://www.officerecovery.com/freeundelete/
Avatar billede Niclas Praktikant
07. december 2009 - 22:31 #4
aaargh... Sorry for spam men ville lige sige:

Jeg har ikke selv brugt programmet og vil ikke garantere noget, jeg har dog downloaded det, og jeg kan ikke finde noget Virus.

Desuden, hvis det virker "underligt" at bruge, så lad være, eller fortsæt på eget ansvar. Her tænker jeg på hvis du skulle komme til at slette noget andet eller gøre et eller andet der kunne ødelægge noget :)
Avatar billede Wezio Juniormester
09. november 2010 - 09:01 #5
Tak