Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 15:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

PS2 rat

Hej alle sammen

Er der nogen af jer der har erfaring med rattet Brooklyn Booster (2800 tror jeg), fra thansen? http://www.thansen.dk/product.asp?c=3243174368&n=496829374&pn=-1467466660

Jeg tænker på om det mon virker til alle spil, og holder til brug.

Kender du evt. et andet rat/pedalsæt, til omkring de 200-250 kr., som måske er bedre?

På forhånd tak.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
08. december 2009 - 15:19 #1
Du finder det nok ikke meget billigere i hvert fald. :) Kvikly (extra) har nogen gange nogle rat til omkring samme prisklasse. Om de er bedre/dårligere ved jeg ikke. Jeg vil tro at det er nogenlunde det samme.

Logitech har vidst lavet nogen som skulle være ret gode, men så bliver det også lidt dyere. Du kan evt. se deres rat på deres hjemmeside.

Men hvis du blot vil have et billigt rat, så køb bare det, som du selv har fundet. Så kan du altid opgradere til et lidt dyere/bedre, hvis du får lyst.
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 15:23 #2
Jeg har det selvsamme rat, og har været glad for det. Det virker som det skal og mit har holdt i over 1 år. Jeg bruger det dog ikke mere da jeg er gået over til Ps2.
Desuden tror jeg ikke du kan finde et sådan rat m. pedaler billigere... 200kr er da okay. Tror jeg gav ca. 500 for det dengang :)

Der er dog også en anden mulighed.
http://www.gamebits.dk/shop/game-steering-wheel-7056p.html
Dette rat kan bruges til PS2/PS3/PC
Det koster 285, dog ikke sagt at det er det billigste sted at købe det.
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 15:23 #3
aaah sorry Emfr, havde ikke lige set du havde nået at svare imens jeg lige skrev min besked :(
Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 15:25 #4
Tusind tak for jeres bidrag.

KongNiclas > Virkede det førstomtalte rat ikke til PS2, siden du skriver du ikke bruger det mere da du er gået over til PS2?
Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 15:27 #5
KongNiclas > Glemte også helt at spørge om det var det andet rat du gik over til, eller om du har erfaringer med det også?
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 15:30 #6
Aaha undskyld...

Jo det første virker til Ps2, jeg ville have skrevet Ps3 :)

Det andet rat har jeg ikke selv personligt brugt, men en ven har en lidt mere udbygget model:
http://www.gamebits.dk/shop/game-steering-wheel-7056p.html
De er vidst næsten identiske. Desuden skal det lige siges at jeg ville købe det rat til 285,- som jeg viste. Det er lige 85 DKK ekstra(kommer an på hvor du køber), ja men så kan du også bruge det til Ps3 hvis du engang opgradere eller til Pc'en :)
Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 15:59 #7
Ja det er jo meget godt at kunne bruge det til PC også. Så måske man skulle overveje det.

Men hvad hvis det skulle gå i stykker? Så er det jo meget nemmere at smutte i thansen, end at skulle sende frem og tilbage.. Men det må jeg lige tænke over.
Avatar billede justrace Novice
08. december 2009 - 16:09 #8
Hvor i landet er du fra? Jeg har et Logitech Driving Force til PS2 til at ligge.
Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 16:14 #9
justrace >

Jeg er fra en mindre by nær Middelfart.

Har du mere info om model osv., samt hvad et rat ligger i sådan prismæssigt?
Avatar billede justrace Novice
08. december 2009 - 16:27 #10
Det hedder Driving Force EX. Koster lige omkring 500,- fra nyt. Bor Viby J.

Har 2 memory dimser og en fjerbetjening også. Der er 2 hak i det bløde gummi på rattet som min datter har lavet da hun fik tænder.

Men du kan få det hele for 200,- plus de 75,- til postens juleglögg.
Avatar billede maniactor Nybegynder
08. december 2009 - 16:41 #11
Justrace >

Det lyder jo ikke tosset.. Er mærkerne meget generende? Kan se det "kun" går til PS2 og PS3, men det går jo nok.
Avatar billede justrace Novice
08. december 2009 - 16:45 #12
Kan lige finde det frem og tage et billede. Skriver lige igen når det er klaret. :)