Avatar billede henlot Juniormester
08. december 2009 - 16:42 Der er 1 løsning

Outlook 2007 kan ikke startes (scanpst.exe)

Hej derude. Jeg har et stort problem i at jeg pludselig ikke kan åbne min Outlook. Når jeg prøver får jeg følgende boks frem: "Microsoft Outlook kan ikke startes. Outlook vinduet kan ikke åbnes. Mappesættet kunne ikke åbnes. Der er fundet fejl på filen C:\ Users\ ....\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst. Luk Outlook (Det nårt aldrig at ånbe rigtigt) og alle postaktiverede programmer og brug Raparationsværktøjet til Indbakke (Scanpst.exe) til at diagnosticere og reparere fejl i filen. Yderligere oplysninger om Reparationsværktøj til Indbakke finder du i hjælp" Jeg har så prøvet at køre denne Scanpst.exe men det har ikke hjulpet. Ligeledes har jeg prøvet at åbne Outlook i fejlsikret tilstand, men får samme besked. HJÆLP hvad kan jeg ellers gøre? Til yderligere orientering, så kører jeg Vista ultimate
Avatar billede andersen112 Juniormester
08. december 2009 - 16:48 #1
Det er noget med du skal fjerne pst filen midlertidigt, altså kopierer den til skrivebord eksvis og starte outlook op og så sætte pst fil tilbage igen.
men google har den helt korrekte løsning til dig.

eller denne
http://support.microsoft.com/kb/314422/da

held og lykke